PAHIT MANIS DI FINLAND

By: chomel dvery

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 24-Jan-2009 22:47 Email | Share | Bookmark
JOM MAIN SNOW & 1 TIME TRY SKATING @ PDG DPN RUMAH

 
Syaza yg blushing
Auni yg tertimbus kakinya
Jatuh terduduk tu..sakit bumperku...
Tuk guru Rashdan
Pergerakan yg pertama
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
dah ponek bapak2 budak sbb menjadi penarik budak
 
lepak jgn xlepak ye Jures..biarkan Adreana free skjp..
 
 
 
 
 
Gmbr2 ni di campur2kn dr facebook Jasmi& Haszlee. Sorry cilok ye..sbb gambr2 korg lawa2..hehehhe

Keluarga yg hadir adalah:
1) Haszle/Mimi
2) Jures (tanpa Adreana)
3) Faizah/Muzamir
4) Suria/Azremi
5) Rashdan & Sabrina
6) Norjasmi

Lepas main kt padang, main slide kat bukit dpn umah Yani. Kmdn, bila masing2 dh kecut badan, lepak kat umah Yani sambil menunggu kebab dan pizza. Tak std by apa2pun sbb pagi2 sgt projeknya. Yg sempat buat goreng keropok dan buat agar2 santan hijau mlm smlmnya serta x lupa juga air teh hubby ku..heheheh dia tu mmg peminat teh harimau tu..ngaummmm

Ptg sikit, kak ct dtg hntar perencah nasi briyani semasa dorg dlm perjalanan balik dr rumah kawan Ika. Tq, susah2 je. Murah rezeki...





View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net