PAHIT MANIS DI FINLAND

By: chomel dvery

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 16-Jun-2008 12:00 Email | Share | Bookmark
KIPAS SUMMER

Penyelamatku...
Hai ingatkan kat sini dh x payah pakai kipas...rupanya kena gak pakai kipas...kalu tak mmm..apalagi mcm cacing kepanasan la.

Sini tingkap2nya x mcm Msia yg kecil2 dan bole buka sikit2, tingkap kt Finland terus besar hampir separuh tinggi pintu dan selebar pintu serta ianya berlapis 2. Bole buka tingkap yg kecil shj, tapi kalu buka terus berderu angin masuk...kadang budak kecil pun mmg bole lepas la...fuyooo gilo citer aku ni....heheheheh

Kalu tgk kat kipas ni, designnya lain sikit. Cuba lihat penutupnya, kenapa designnya gitu? mungkin x nk budak kecil masukkan tgn kot. Lps tu kipas kat sini kecik2 je, mcm x puas pakai dan nk belinya pun tgk tpt serta terhad sgt.

Kipas eur15 dan berdiameter 14cm


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net