PAHIT MANIS DI FINLAND

By: chomel dvery

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 19-Feb-2008 12:00 Email | Share | Bookmark
KEK COKLAT SEGERA

SEGERALA MKN..
KOTAK KEK SEGERA
BLKG KOTAK
Kat Finland ni byk brg mknn yg segera termasuklah sayuran segera, daging yg dah diperap, roti segera, muffin segera, kek segera dan mcm2 lagila yg segera. Cuma panaskan dan sedia dimakan...ngap

Jadi hari ni waktu punggah2 cari mknn, ternampakla kotak kek coklat segera, maka dgn segeranya yani pun membuat kek segera...hanya letak air 2dl shj...yani bantai agak2 je arahannya kt blkg kotak sbb kotak tu bahasa Finnish kan....

dl? yani pun x tahu dl tu berapa ml....ada sesiapa bole tolong?


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net