PAHIT MANIS DI FINLAND

By: chomel dvery

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 8-Feb-2008 12:00 Email | Share | Bookmark
PULAU SUOMENLINNA..23 OGOS 2007

MENUNGGU BAS IKUT JADUAL
DPN SHOPPING MALL
MANA NK PERGI TU AUNI..TGK KAKAK MAINTAIN JE
APALA YG DIBELEKNYA TU..
NASIB BAIKLA BAWA MEEHON...LAPAR SEHHHH
MASIH DI HELSINKI...
ATAS KAPAL
AYG AUNI
Masa ni kitaorg kena keluar rumah sebab rumah kena servis....kena cat putih...sedangkan mmg dh putih pun...yani pun pelik...mungkin ianya rutin kot....

Jadi kitaorg bercdg utk berjln ke Helsinki...tahula sikit2 jln naik bas, itupun setelah didemonstrasikan oleh Rashdan minggu sblm itu..thanxxxxx

Semasa berjln, terrrrrrrjumpa bgn World Trade Centre dimana terletaknya tpt kedutaan Malaysia. Dgn persinggahan itu, secara rasminya kitaorg telah mendaftarkan diri di negara Finland..heheehe.. x bercdg pun hari tu...

Slps itu, abg Zahari tunjukkan arah ke tepi laut...tq. Ramai juga org di situ sbb ada gerai2 kecil yg menjual pelbagai barangan...yg paling x sanggup nak pegang ialah kulit haiwan memerang...eee dgn bulu2 nya sekali tu...mcm pegang memerang hidup gitu..tunjuk kt Syaza, tapi die blur sikit dgn haiwan tu jadi dia hanya geli pgg bulu je (x pgg sgt..cuma sentuh je sikit)

Kmdn, kitaorg nampak byk sgt kapal2 persiaran..tergerakla hati nk naik tapi pi tpt yg dekat je....Pulau Suomenlinna...kira mcm kota bersejarah la..besar gak. Tapi oleh kerana yani tgh mengandung, dorg bertiga je yg jln2 kt pulau tu, yani bantai tido kat kerusi sorg2...




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net